Sodobne vlečne kljuke ponujajo zelo dobro izkušnjo pri prevažanju vseh mogočih tovorov na prikolicah in drugih priključkih. A samo zato, ker tak tovor lahko prevažamo, še ne pomeni, da je to vedno dobra ideja. Zmogljivostim opreme mora biti namreč kos tudi voznik, ki morda ne bo že v izhodišču upošteval spremenjenih voznih lastnosti vozila, ki za seboj vleče težak tovor.
Nekatere spremembe so opazne že takoj. Tako recimo takoj opazimo, da bo treba pri prevažanju prikolice prilagoditi vzvratna ogledala, saj nam tovor zastira pogled nazaj. Običajno se lahko zanašamo le na stranska ogledala, saj skozi zadnje steklo avtomobila vidimo zgolj prikolico. Že to je lahko velik izziv za tiste, ki ne pomislijo na tovrstne razlike, sploh če so vajeni promet za seboj opazovati pretežno na zaslonih in s pomočjo raznih senzorjev. Seveda lahko tudi prikolico opremimo s kamero, a običajno takšnega luksuza ne moremo pričakovati.
Večinoma pa so razlike pri vožnji s težkim tovorom neopazne, dokler ne zapeljemo na cesto in se morda znajdemo v kakšni posebni situaciji. Takrat se izkaže, da je vodljivost vozila precej drugačna, če vlečna kljuka nanj prenaša še obremenitve težke prikolice. Nepravilno ali pretirano naložena prikolica lahko celo povzroči dviganje prednjega dela vozila, kar močno ovira upravljanje vozila s sprednjo osjo. Podobno znatne in pomembne so razlike pri zaviranju, dodatna teža namreč pomeni bistveno večjo gibalno količino, daljšo zavorno razdaljo in manj predvidljivo obnašanje vozila pri zaviranju.
Pomembno je, da pri prevažanju težkega tovora izberemo dobro opremo, a prav toliko kot vlečna kljuka o končni izkušnji odločajo spretnosti voznika. V vsakem primeru je priporočljivo voziti počasi in previdno, če se le da v dobrih razmerah in na urejenih površinah. Z redno prakso hitro pridobimo spretnosti, ki omogočajo nekoliko bolj sproščeno in hitrejšo vožnjo, a v izhodišču ni pametno preveč tvegati.
Vlečna kljuka predstavlja ključno povezavo med vozilom in prikolico. V našem podjetju nudimo homologirane vlečne kljuke.